Rekordowy listopad TVN24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w listopadzie br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciło TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średni dobowy udział TVN24 w listopadzie 2023 roku wyniósł 7,23 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 41,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. To jeden z najwyższych miesięcznych wyników stacji w historii nadawania.

Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,65 proc. (po wzroście o 25,84 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-lider-programy-informacyjne-prowadzacy,7169458410375297a ##

Podium uzupełnia Polsat News. W listopadzie br. kanał miał 2,06 proc. udziału, po wzroście względem listopada 2022 roku o 21,18 proc.

Telewizja wPolsce.pl z największym wzrostem

Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Telewizja wPolsce.pl, której wynik zwiększył się o 50 proc. do 0,03 proc. Kanał w zestawieniu był 9.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-w-listopadzie-wyprzedzilo-polsat-i-tvn-liderem-tvp1,7169458719319681a ##

Z kolei najwięcej straciło TVP3, które w rankingu uplasowało się na czwartym miejscu. Średni udział stacji zmalał o 9,62 proc. do 0,94 proc.

Grupa TVN najchętniej oglądana

Największy udział (7,74 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 36,75 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 19,17 proc. do 6,59 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/obrady-sejm-gdzie-ogladac,7169461723752065a ##

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w listopadzie 2023 roku wyniósł 17,39 proc. Było to o 26,66 proc. więcej niż w listopadzie 2022 roku.

grafika

TVN24 na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 4,28 proc., po wzroście o 51,77 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,08 proc. udziału, po wzroście o 11,83 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,34 proc. (do góry o 8,94 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/czarno-na-bialym-tvn24,7173197898118785a ##

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 4,58 proc. udziału, po wzroście o 46,33 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 9,05 proc. udziału w rynku, po wzroście o 24,31 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe