Jan Mosiejczuk dyrektorem strategicznym San Markos

Jan Mosiejczuk objął stanowisko strategy operations directora w agencji reklamowej San Markos. Wcześniej pracował m.in. w agencjach VA Strategic Communications, Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako strategy operations director w San Markos Jan Mosiejczuk będzie odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie działem strategii. Będzie zajmował się również doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji. Ponadto do zadań Mosiejczuka będzie należało wdrożenie zasad planowania strategicznego do bieżących i nowobiznesowych projektów, rozwój własnych narzędzi oraz communication planningu, a także pozyskiwanie nowego biznesu.

Poprzednio funkcję dyrektora strategicznego San Markos zajmował Tomasz Dembiński, który pod koniec ub.r. przeszedł do firmy Chocolate Company Polska (więcej na ten temat).

grafika

Jan Mosiejczuk jest związany z branżą reklamową od 17 lat, pracując w tym czasie w takich agencjach jak m.in. VA Strategic Communications, Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam. Opracowywał strategie komunikacji reklamowej dla wielu czołowych marek, w tym Idea/Orange, Era GSM, Millennium Bank, Dominet Bank, DnB Nord, Danone, EB, Żywiec, Carlsberg i Wódka Wyborowa. Prowadzi kursy, szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji marketingowej, reklamy oraz pozycjonowania marek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK