Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski (Jerz von Matt) w The Chimney Pot

Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski objęli stanowiska creative directors w The Chimney Pot. Będą odpowiedzialni za produkt kreatywny domu postprodukcyjnego  oraz za wsparcie dla klientów (reżyseria animacji, nadzór kreatywny).

km
km
Udostępnij artykuł:

Team znany jako Jerz von Matt (JVM) jest obecny w branży reklamowej od 2003 roku - wcześniej jako kreacja w S&F Warszawa/Berlin, Touchpoint/DDB, Grey, Y&R, a następnie w roli dyrektorów kreatywnych w Ogilvy Interactive i Wunderman/Y&R.

Pierwsze efekty współpracy JvM z The Chimney Pot zaowocowały produkcją dla Stadionu Narodowego oraz spotem reklamowym „Serce i Rozum” dla Telekomunikacji Polskiej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem