Józefa Hennelowa żegna się z „Tygodnikiem Powszechnym”

Po niemal 65 latach pisania dla „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny) Józefa Hennelowa znika z łamów katolickiego tytułu. Ostatni felieton dziennikarki ukazał się w najnowszym wydaniu pisma.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- To najbardziej oczywiste prawo natury: w tym naszym świecie i jego porządku nikt z nas nie jest wieczny. Każdy z nas na pewnym etapie otrzymuje sygnał niewydolności albo samotności (także zupełnie niezawinionej). Byle tylko nie działo się to w sposób tak dotkliwy i zaprzeczający naszemu prawu do nadziei, jak komunikat o niepotrzebności. Nie pomoże wtedy "wyśmiewanie starości" (oczywiście własnej starości) - napisała w pożegnalnym tekście Hennelowa. - Czytelnikom "Tygodnika" dziękuję za wszystkie przez te lata otrzymane listy, przepraszając tych, którym nie odpisałam (ten grzech zaniedbania szczególnie mnie uwiera...) - dodała.

Redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego” Piotr Mucharski w swoim tekście podkreślił, że ma jednak nadzieję na to, że Hennelowa nadal będzie nadal pisać artykuły dla pisma. - Bardzo potrzebują tego głosu nasi czytelnicy i my - redaktorzy 'Tygodnika' - podsumował Mucharski.

Józefa Hennelowa publikowała teksty w "Tygodniku Powszechnym" od 1948 roku. Podczas swojej pracy w tytule, była m.in. sekretarzem jego redakcji oraz zastępcą redaktora naczelnego (do 2008 roku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami