Knorr klientem Tailor Made PR

Tailor Made PR odpowiada za influencer marketingi w związku z wprowadzeniem nowej linii "Kasz pełnych smaku" marki Knorr (Unilever Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Knorr klientem Tailor Made PR

W ramach działań na Instagramie, agencja Tailor Made PR zaangażowała do współpracy kilkudziesięciu influencerów oraz cztery ambasadorki projektu: aktorki Olgę Frycz, Monikę Mrozowską, Agnieszkę Sienkiewicz oraz baletnicę Svetlanę Ovsyanking. Rolą ambasadorek projektu było przyrządzenie dowolnej potrawy z kaszy Knorr oraz zachęcenie innych do zrealizowania kulinarnych pomysłów z wykorzystaniem nowych produktów marki.

Kolejnym etapem współpracy było przeprowadzenie konkursu na Instagramie.

Ze strony Tailor Made PR za koordynację prowadzonych działań na rzecz klienta odpowiada Dominika Zioło, client service director oraz Paula Myśliwiec, social media specialist.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day