Škoda świętuje w kampanii 15-lecie swoich szkół bezpiecznej jazdy

Pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo" trwa kampania reklamowa Škody. Marka podsumowuje w niej swoje 15-letnie działania z zakresu bezpiecznej jazdy, realizowane w szkole Škoda Auto Safety. Akcję przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii przygotowano szeroko zakrojone działania obecne w kanałach digital, telewizji oraz na nośnikach cyfrowych dostępnych w salonach Škody.

- Nowa kampania Škody pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo" podsumowuje 15-letnie zaangażowanie marki w działania na rzecz zapewnienia wszystkim naszym klientom najlepszych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Jednocześnie jej celem jest podkreślenie, że odpowiednio zastosowana wiedza teoretyczna i praktyczne umiejętności, jakimi dzielą się trenerzy Škoda Auto Szkoły, w połączeniu z najnowszą technologią wdrożoną do modeli Škody ze wszystkich segmentów, dają gwarancję bezpieczeństwa na najwyższym poziomie - komentuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda.

Kampanię przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"