LinkedIn wprowadza spersonalizowane wiadomości reklamowe

LinkedIn poszerza swoją ofertę dla reklamodawców. Serwis właśnie uruchomił nową usługę - Direct Sponsored Updates.

gp
gp
Udostępnij artykuł:
LinkedIn wprowadza spersonalizowane wiadomości reklamowe

Dotychczas firmy mogły sponsorować jedynie posty już zamieszczone na swoich profilach LinkedIn korzystając z opcji Sponsored Updates, co znacząco ograniczało możliwość testowania skuteczności reklam wobec potencjalnych odbiorców. Direct Sponsored Updates to bogatsza wersja tej samej usługi, umożliwiająca reklamodawcom tworzenie spersonalizowanych wiadomości do określonych grup użytkowników. Skuteczność przekazu może być testowana w czasie rzeczywistym, co ma umożliwiać jeszcze trafniejsze targetowanie odbiorców.

LinkedIn w kwietniu br. przekroczył poziom 300 milionów zarejestrowanych użytkowników (więcej na ten temat). W I kwartale br. serwis zanotował 473,2 mln dolarów wpływów i 13,4 mln dolarów straty (zobacz szczegóły).

W Polsce LinkedIn w kwietniu br. odwiedziło 913,8 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style