Łukasz Kotliński na czele kreacji Isobar

Łukasz Kotliński awansował na stanowisko creative director w agencji Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Kotliński na czele kreacji Isobar
Łukasz Kotliński

Kotliński z agencją Isobar związany jest od 2018 roku, przed awansem był deputy creative directorem. Jako creative director przejął obowiązki Joanny Biernackiej, która obecnie pełni w agencji funkcję creative technology director

Jak wyjaśnia nam Martyna Adamska-Pakuła, odpowiedzialna za komunikację sieci Dentsu Aegis Network Polska, zmiany te wynikają "z chęci mocniejszego powiązania kompetencji technologicznych i kreatywnych oraz ich skutecznego skalowania globalnie".

Łukasz Kotliński przed praca w Isobar zdobywał doświadczenie zawodowe w agencjach reklamowych Mind, Lvov, McCann JWT i FCB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"