M jak Miłość - W jak Warzywko

Na najbliższe 24 odcinki popularnego serialu "M jak Miłość" zapraszać będzie marka Warzywko

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warzywko będzie towarzyszyć widzom przez 12 tygodni, w tym również podczas Świąt Wielkanocnych.

Decyzja o sponsorowaniu serialu podyktowana została analizą zainteresowań grupy docelowej produktu oraz możliwością wzmocnienie wizerunku Warzywka - przyprawy obecnej w każdej kuchni, poprzez pozytywne skojarzenia z popularnym serialem. Sponsoring serialu ma zwrócić uwagę konsumentów na funkcjonalne atuty produktu oraz zbudować emocjonalny - ciepły, rodzinny - wizerunek Warzywka. Sponsoring "M jak Miłość" jest jednym z etapów budowania silnej pozycji marki Warzywko w ekonomicznym segmencie przypraw uniwersalnych.

Działania ATL i BTL związane są z promocją nowej receptury produktu Warzywko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych