Michał Brudzyński: z G+J do 9 SENSES Media Group

Michał Brudzyński, dyrektor zarządzający G+J Polska, rozstaje się z wydawnictwem. Zarząd G+J nie powoła nowej osoby na to stanowisko.

AUTOR: Robert Stępowski
AUTOR: Robert Stępowski
Udostępnij artykuł:

W G+J Polska (wydawcy m.in.: "Gali", "National Geographic" i "Claudii") Brudzyński będzie pracował jeszcze do końca lutego. Później obejmie stanowisko dyrektora strategicznego w nowo utworzonej spółce medialnej - 9 SENSES Media Group.  Nowa funkcja związana będzie z koordynacją strategii budowy grupy medialnej, która planuje wejście na alternatywny rynek publiczny w ciągu dwóch lat.

Partnerem współtworzącym projekt jest Łukasz Wylęga, dotychczasowy szef i właściciel Headz Marketing Partner. Warszawska grupa reklamy zewnętrznej Headz Marketing Partner, będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci outdoor, stanie się strategicznym partnerem nowo powstałej grupy kapitałowej, skupiającej spółki outdoor, firmy reklamowe, wydawnictwo prasowe oraz dom mediowy.

Michał Brudzyński funkcję dyrektora zarządzającego G+J Polska  pełnił od 2006 roku. Odpowiadał za pracę działów: reklamy, multimediów, badań, graficznego, new business, departamentu dystrybucji i obsługi klienta oraz centralnego fotoserwisu.

Po odejściu Brudzyńskiego z G+J jego obowiązki zostaną podzielone między pozostałą częścią kadry kierowniczej wydawnictwa, a samo stanowisko dyrektora zarządzającego zlikwidowane. - To które obowiązki zostaną przypisane poszczególnym osobom w firmie jest wewnętrzną sprawą wydawnictwa - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Magda Bulera, PR Manager G+J Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii