Michał Olbrychowski odszedł z Deloitte Polska, został szefem Cohn & Wolfe

Michał Olbrychowski objął funkcję szefa agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn & Wolfe Poland wchodzącej w skład Grey Group Poland. Ostatnio kierował jednostką Deloitte Communications (Deloitte Polska). Zastąpił Katarzynę Kluk, która się rozstała z agencją Cohn & Wolfe pod koniec sierpnia br.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Olbrychowski odszedł z Deloitte Polska, został szefem Cohn & Wolfe
Michał Olbrychowski

Olbrychowski ma za zadanie wzmocnić pozycję i rozpoznawalności agencji na rynku oraz zapewnić wzrost przychodów przez zdobywanie nowych klientów.  

- Liczymy, że doświadczenie Michała, który dołączył do grona osób zarządzających Grey Group Poland pomoże nie tylko we wzmocnieniu i dynamicznym rozwoju Cohn & Wolfe, ale także całej grupy poprzez większą integrację usług - powiedziała Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland.   

Od maja 2016 roku Olbrychowski kierował zespołem Deloitte Communications, zajmującym się strategicznym doradztwem w zakresie komunikacji z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji i wsparcie kluczowych procesów biznesowych.

Od 2006 roku przez dekadę związany był z Havas PR, najpierw jako associate director, a przez trzy lata jako dyrektor zarządzający. Wcześniej, przez blisko trzy lata pracował w agencji Mmd Corporate, m.in. jako account manager i head of IT. Łącznie, z branżą komunikacyjną związany jest od 18 lat.

Cohn & Wolfe działa na polskim rynku od 2002 roku. Specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej, employer brandingu oraz CSR. Jest częścią Grey Group Poland, która wchodzi w skład koncernu WPP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa