Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)

Wystartowały kampanie reklamowe serwisów Morizon.pl i Gratka.pl należących do Ringier Axel Springer Media. Kampanie prowadzone są w telewizji i internecie, przygotowała je agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)

Kampania serwisu Morizon.pl prowadzona jest pod hasłem „Pomożemy Ci znaleźć M”, w której podkreślana jest różnorodność dostępnych ofert oraz rola serwisu jako pomocnika łączącego osoby poszukujące nieruchomości z pośrednikami, deweloperami czy właścicielami nieruchomości.

Natomiast hasło przewodnie kampanii serwisu Gratka.pl brzmi: „Tyle ogłoszeń, że jest w czym wybierać. To jest Gratka!”. Kreacje reklamowe prezentują główną kategorię serwisu - Nieruchomości.

 

Kampanie są prowadzone niezależnie, ich celem jest zwiększenie rozpoznawalność obu marek, wzrost oglądalności i umocnienie pozycji w czołówce polskich serwisów ogłoszeniowych. - Uruchomienie prowadzonych równolegle kampanii jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem, ponieważ wyznacza początek faktycznej współpracy między naszymi serwisami oraz mediami Ringier Axel Springer Polska. Dzięki rozbudowanej sieci partnerstw z serwisami RASM, Allegro oraz mediami Polska Press staliśmy się jednym czołowych graczy na rynku nieruchomości w Polsce i mamy możliwość działania na niespotykaną dotąd skalę - komentuje Jarosław Święcicki, prezes zarządu Grupy Morizon, prezes zarządu spółki Gratka.

Koncepcje kreatywne kampanii oraz media miks przygotowała agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki. Za realizację spotów do telewizji i serwisów VoD odpowiadało Tyrka Studio.

Z kolei umowę kupna 100 proc. udziałów serwisu Gratka.pl Ringier Axel Springer Media podpisał z Polska Press Grupą w lutym br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych