MySpace szuka partnerów

W celu wyprzedzenia YouTube największy rywal serwisu, MySpace, musi znaleźć sobie medialnych sojuszników.

MarketingVox - DC
MarketingVox - DC
Udostępnij artykuł:

News Corp. jest w trakcie negocjacji z jak to określono „wszystkimi ważniejszymi korporacjami medialnymi” w celu udostępnienia ich produkcji serwisowi MySpace. Na razie w serwisie społecznościowym MySpace dostępne są jedynie produkcje telewizji Fox takie jak seriale „24” czy „Prison Break”, jednak nie jest to żadne osiągnięcie, ponieważ zarówno Fox jak i MySpace są częścią korporacji News Corp. 

Pogłoski o prowadzonych dla MySpace negocjacjach pojawiają się w ostatnich miesiącach coraz częściej. Korporacje medialne przygotowują się do generalnej ofensywy na niewątpliwego lidera – należącego do Google YouTube. W tym celu muszą nawiązywać się sojusze stacji telewizyjnych i serwisów internetowych w celu skoncentrowaniu na sobie uwagi widza, który na pewno na tym wyścigu korporacji skorzysta.

MySpace będzie musiał się sporo napracować aby wyprzedzić YouTube, który od momentu przejęcia przez Google zaczął respektować oskarżenia o łamanie praw autorskich i również nie próżnuje, poszukując coraz ciekawszych treści dla widza, szukając porozumienia między innymi z Viacom czy CBS.

MarketingVox - DC
Autor artykułu:
MarketingVox - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową