1,21 mln widzów „Naszego nowego domu”, Polsat wiceliderem w 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie śledziło średnio 1,21 mln osób. W porównaniu do piętnastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., widownia produkcji zmalała o 90 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,98 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,21 mln widzów „Naszego nowego domu”, Polsat wiceliderem w 16-49
Katarzyna Dowbor w „Nasz nowy dom 17”; fot. Instagram

Siedemnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 2 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 9,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,67 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 4 listopada - odcinek tego dnia śledziło 1,50 mln.

grafika

Nadawana jesienią ub.r. piętnasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 90 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,30 mln osób przy udziale wynoszącym 8,96 proc. w 4+, 9,82 proc. w 16-49 oraz 9,28 proc. w 16-59. Wówczas cykl nadawany był również w środy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-wygral-robert-janowski-15-sezon-ogladalnosc,7170085791328385a ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 17” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca w tym czasie gł. prognozę pogody, „Alarm!” oraz „Leśniczówkę”, co przełożyło się na 9,24 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,19 proc.), a czwartą lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Kabaret. Super show Dwójki” i Ojciec Mateusz’; 8,59 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy 12 premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 29,98 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. program licząc 24 odcinki zarobił 47,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kabaret-na-zywo-mlodzi-i-moralni-polsat-jesien-2021-wyniki,7170085808810113a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"