Perypetie nastolatek z zapachem promują Nivea Soft Mix Me (wideo)

Pod hasłem „zMIXuj swój zapach” ruszyła kampania reklamująca kremy Nivea Soft Mix Me. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GoldenSubmarine, Hash.fm i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Perypetie nastolatek z zapachem promują Nivea Soft Mix Me (wideo)

Kampania jest oparta na spotach w stylistyce przypominającej amerykańskie seriale z lat 80. Każda z trzech nastoletnich bohaterek spotyka się z atrakcyjnym chłopakiem, który poprzez absurdalne porównania niekorzystnie ocenia jej zapach, co wprawia dziewczynę w rozpacz.

Rozwiązaniem w tej sytuacji jest Nivea Soft Mix Me. Reklamy podkreślają, że to limitowana edycja trzech kremów, które pozwalają kobietom przyciągać i fascynować innych unikalnym zapachem.

 

Akcja reklamowa obejmuje internet, m.in. wiele działań w social media, w tym we współpracy z influencerami. Potrwa do końca lipca.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja GoldenSubmarine. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Hash.fm, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe