Nivea szuka w internecie testerek kosmetyków Q10

Trwa internetowa kampania promująca kosmetyków Nivea Q10, w ramach której można zgłosić się do ich testowania. Akcję przygotowały i realizują agencja Opcom i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby internetowej kampanii Nivea Q10 w serwisie nivea.pl uruchomiono specjalną zakładkę, w której każda chętna kobieta może zgłosić się do testów tych kosmetyków. Do wybranych osób zostaną wysłane komplety produktów Nivea Q10.

Na stronie zawarte są również treści wideo przygotowane z udziałem Sarah Maxwell, londyńskiej trenerki osobistej gwiazd. Ponadto znajdują się tam blogi o trzytygodniowym planie Nivea Q10 prowadzone przez niezależne ekspertki oraz dział z opiniami o produktach.

grafika

Akcję wspierają działania reklamowe na innych stronach internetowych. Za pomysł i kreację kampanii oraz przygotowanie treści wideo odpowiada agencja Opcom, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Akcja potrwa do końca sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych