Nowa kampania "BusinessWeeka"

Od października "BusinessWeek" ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od października "BusinessWeek" Edycja Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Miesięcznik zwiększa również objętość o kolejnych 8 kolumn - zamiast dotychczasowych 92 stron numer będzie liczył 100 stron.

Nowa kampania polskiej edycji miesięcznika BusinessWeek stanowi część globalnej kampanii "BusinessWeek" Europe & Asia. Głównym bohaterem kampanii jest okładka, przyjmująca za każdym razem nowy kształt. Z jednej strony służy ona do identyfikacji marki oraz prezentacji najważniejszych tematów danego numeru. Z drugiej ma za zadanie oddziaływać na wyobraźnię czytelnika i prowokować do skojarzeń. Szary kolor hasła reklamowego oraz jego krótkie wyjaśnienie korespondują z lekko szarym cieniem okładki. Całości dopełnia czyste, białe tło, które stanowi o przejrzystości i czytelności całej kompozycji.

Od początku października, w każdy poniedziałek o godz. 17.45 nowe Radio PiN będzie emitować audycję zatytułowaną "Raport specjalny BusinessWeeka". Program będzie powstawał w oparciu o materiały tworzone przez redakcję polskiej edycji "BusinessWeeka".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"