Nowa kampania Link4

Pod hasłem "Tak jak lubisz" ruszyła nowa kampania reklamowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest budowanie świadomości, wygody, dostępności i korzystnej cenowo oferty ubezpieczeń komunikacyjnych direct wśród kierowców samochodów osobowych.

- Ubezpieczenia direct w Link4, obok korzystnej ceny, to także najwygodniejszy na rynku sposób ubezpieczenia samochodu. W nowej kampanii kładziemy nacisk na przedstawienie dostępności naszych usług - to klient decyduje kiedy i skąd chce się z nami skontaktować, by ubezpieczyć samochód, nie tracąc przy tym czasu i energii - powiedziała Elżbieta Wójcik, członek zarządu, odpowiedzialna za marketing Link4.

Kampania Link4 rozpoczęła się 7 czerwca i wykorzystuje spoty telewizyjne emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Tele5, TVN24, Discovery. Reklamy prasowe pojawiły się w: Wysokie Obroty, Polityka, Super Express, Dzień Dobry, Giełda Samochodowa, Reader's Digest oraz w prasie lokalnej Kampania outdoor’owa obejmuje 41 billboardów w Warszawie.

Kreację kampanii Link4 opracowała agencja Chili Communication, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za budżet PR Link4 odpowiada ComPress SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe