Nowe firmy partnerskie i nowy prezes Worldcom PR Group

Do Worldcom Public Relations Group, największej światowej sieci niezależnych firm PR, dołączyły kolejne firmy partnerskie; grupa powołała też nowego prezesa.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tom Van Blarcom z TQPR z Tajlandii, agencji, która kompleksowo obsługuje klientów azjatyckich i globalnych został nowym prezesem Worldcom PR Group. Będzie pełnić swoją funkcję do 2009 r. Nowego prezesa wybrało blisko 90 specjalistów z ponad 53 firm z całego świata podczas spotkania w Bangkoku.

Do Worldcom PR Group dołączyły też cztery nowe firmy dwie z Europy i dwie z Azji. Dwóch nowych partnerów z regionu Pacyfiku przyjętych do Worldcom PR Group wzmocni sieć w zakresie marketingu sportowego, konsumenckiego i lifestyle’owego oraz opieki zdrowotnej i technologii.

PR Plus Ltd., Hong Kong, specjalizuje się w marketingu lifestylowym i sportowym. Współpracuje z takimi firmami jak ING Manchester United Cup, Macau Grand Prix, Formula 1, ESPN STAR Sports, TaylorMade Adidas Golf, Subaru i Michelin.

TOCS, Tokio, zajmuje się głównie technologiami informatycznymi. Współpracuje z fabrykami półprzewodników i chipów, firmami oferującymi oprogramowanie i urządzenia zabezpieczające dla przedsiębiorstw oraz z producentami programów komputerowych. Do jej klientów należą Cirrus Logix, Oracle i KPMG. Firmy obsługuje też branżę zdrowotną: Novartis, Johnson & Johnson, Glaxo Smith Klein i Pfizer.

Również dwie agencje z Europy przeszły (ze Szwecji i Danii) zajmujące się komunikacją na poziomie europejskim przeszły pomyślnie proces weryfikacji. Dzięki nowym partnerom Worldcom PR Group znacząco zwiększy swoją obecność na rynku skandynawskim, którego firmy domagają się wzrostu świadomości marek i międzynarodowej reprezentacji.

PrimeTime Kommunikation, Dania, od 2001 r. oferuje usługi PR duńskim i międzynarodowym firmom z różnych branż (m.in. IT, farmaceutyki, nieruchomości, odzież, finanse, a także polityka). Agencja obsługiwała m.in. Vaillant, Bayer, Canon, Alfa Romeo/Fiat.

Time PR, Szwecja, świadczy usługi B2B i B2C, ze szczególnym uwzględnieniem IT, telekomunikacji i domowego sprzętu elektronicznego. Zespół Time PR ma wartościowe doświadczenie dziennikarskie i rozległą wiedzę o skandynawskim rynku prasy. Na liście klientów agencji znajdują się m.in. 3Com, Plextor, Pinnacle Systems, Sharp, czy Nortel.

Worldcom Public Relations Group jest w Polsce reprezentowana przez Glaubicz Garwolińska Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?