Nowe twarze w Polskim Radiu

Agata Mierzejewska i Bartosz Kowalski dołączyli do Działu SprzedażyAgencji Reklamy Polskiego Radia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od 1 października br. Agata Mierzejewska została Szefową DziałuRealizacji Kampanii w Agencji Reklamy Polskiego Radia SA. Wcześniejpełniła funkcję Traffic Manager Eska Warszawa w Time Sp. z o.o. A.Mierzejewska z Radiem Eska była związana od 1993 r.

Z kolei Bartosz Kowalski został Koordynatorem Zespołu Handlowegow Agencji Reklamy Polskiego Radia. Ostatnio był StarszymSpecjalistą ds. Reklamy gazety codziennej "Fakt" w wydawnictwieAxel Springer Polska Sp. z o.o.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"