W sierpniu najwięcej widzów przybyło „Wiadomościom". Liderem „Fakty”

Liderem oglądalności programów informacyjnych w sierpniu br. były „Fakty” TVN. Najwięcej widzów zyskały „Wiadomości” TVP1, tracą "Wydarzenia" Polsatu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
W sierpniu najwięcej widzów przybyło „Wiadomościom". Liderem „Fakty”
Anita Werner, fot. TVN

„Fakty” TVN w sierpniu 2019 roku oglądało średnio 2,14 mln widzów, co zapewniło TVN 21,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis zyskał 42 tys. oglądających - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zniewolona-ogladalnosc-nowy-ukrainski-serial-hitem-tvp1-wakacje,7170849723074177a ##

Średnia oglądalność „Faktów” w TVN i TVN24 BiS w zeszłym miesiącu wyniosła 2,35 mln widzów.

Drugie były „Wiadomości” TVP1 i TVP Info, które awansowały z miejsca trzeciego. Średnia widownia wyniosła 2,30 mln widzów (wzrost o 395,1 tys. widzów). Na antenie TVP1 program oglądało średnio 1,829 mln widzów (wzrost o 318,5 tys. widzów), w TVP Info - 474,6 tys. widzów (wzrost o 76,6 tys. widzów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/danuta-holecka-szefowa-wiadomosci-olechowski-komentarz,7171079755536001a ##

Z drugiej na trzecią pozycję spadł "Teleexpress" z łączną średnią widownią 2,025 mln widzów (wzrost o 96,2 tys. widzów). W TVP1 program oglądało średnio 1,554 mln widzów (wzrost o 35,5 tys. widzów), w TVP Info - 470,6 tys. widzów (wzrost o 60,6 tys. widzów).

Czwartą pozycję zajęły „Wydarzenia” Polsatu, które zanotowały łączną średnią widownię na poziomie 1,73 mln widzów (spadek o 64 tys. widzów). W Telewizji Polsat program ogląda średnio 1,601 mln widzów (spadek o 52,2 tys. widzów), a w Polsat News - 131,7 tys. widzów (spadek o 11,7 tys. widzów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-programy-informacyjne,7173298285299329a_1 ##

Ostatnie piąte miejsce zajmuje "Panorama" z łączną średnią widownią 1,157 mln widzów (spadek o 12,4 tys. widzów). W TVP2 program ogląda średnio 822 tys. widzów (spadek o 50,8 tys. widzów), w TVP Info - 334,9 tys. widzów (wzrost o 38,3 tys. widzów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telemetria-polska-chce-utworzyc-rady-metodologiczne-do-wspolpracy-z-rynkiem-przy-nowym-badaniu-mediow,7170868701640833a ##

grafika

Dane dla grup 16-49 i 16-59.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator