On Board PR dla unijnej kampanii "Elastyczna firma"

Firma On Board PR rozpoczyna prace nad kampanią "Elastyczna firma"realizowaną ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramachInicjatywy Wspólnotowej EQUAL.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Firma On Board PR opracuje strategię komunikacji oraz będzierealizować bieżące działania w zakresie public relations dlafinansowanej ze środków unijnych kampanii "Elastyczna firma".Inicjatorem kampanii jest megapartnerstwo, do którego należą: IDEAManagement Consulting Sp. z o.o., ITTI Sp. z o.o. , ProcesyInwestycyjne S.A. .

Podstawowym celem projektu jest promocja Elastycznych FormZatrudnienia (EFZ) dla małych i średnich przedsiębiorstw,instytucji z nimi współpracujących oraz pracowników oraz stworzenieWortalu EFZ jako narzędzia pomagającego przedsiębiorcom wprowadzaćinnowacyjne rozwiązania w zakresie elastycznego zatrudnienia.Projekt ma wspierać zdolność przystosowawczą przedsiębiorstw ipracowników do wymagań Społeczeństwa Informacyjnego i gospodarkirynkowej, ułatwiać i wspierać wykorzystanie nowoczesnychtechnologii informacyjnych i komunikacyjnych, podnosząc świadomośćpracodawców w zakresie konieczności szkolenia kadry zarządzającej ipersonelu w celu zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę