Paweł Franke head of brand communication w K2 Media

Na nowo utworzone stanowisko head of brand communication w K2 Media awansował Paweł Franke. Poprzednio pracował w agencji jako senior business strategy partner.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paweł Franke head of brand communication w K2 Media
Paweł Franke

Na nowym stanowisku Franke wraz z zespołem strategów będzie wypracowywał dla marek klientów agencji rozwiązania na styku kreacji, mediów i wykorzystania danych.

Paweł Franke od ponad 10 lat specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacji marek. Z K2 Media związany jest od 2016 roku, dokąd trafił z Centralnego Ośrodka Informatyki. Doświadczenie zdobywał w Media Direction oraz Starcom MediaVest.

Franke jest laureatem wielu branżowych nagród, w tym Effie, Mixx Awards, był nominowany w konkursie Cannes Lions. Jest inicjatorem wielokrotnie nagradzanej kampanii społecznej Smutny Autobus.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem