POiNTB dla właściciela marki InkBook

Agencja POiNTB rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi PR z firmą Arta Tech, właścicielem marki InkBook. Umowę podpisano w następstwie konkursu ofert.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wrocławska agencja będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji dla marki InkBook, pokieruje działaniami media relations i  współpracą z blogosferą.

Za działania po stronie agencji odpowiada zespół projektowy – Robert Reptak, PR manager, Krzysztof Gachowski, senior account executive oraz Marlena Stremler, PR specialist.

Arta Tech jako producent marki InkBook specjalizuje się w tworzeniu nowych rozwiązań na bazie technologii papieru elektronicznego. Tworzy również aplikacje do czytania książek elektronicznych i systemy do ich dystrybucji

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe