Polacy bardziej cenią informacje o modzie od znajomych niż z mediów

Dla co trzeciego Polaka ważne są informacje o modzie od znajomych,podczas gdy wiadomości z telewizji ceni tylko co siódmy - wynika zbadania GfK Polonia. Reklamami telewizyjnymi sugeruje się tylko 11proc. ankietowanych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dla 34 proc. Polaków ważne w zdobywaniu informacji o modzie sąrozmowy ze znajomymi i podpatrywanie innych, a dla 28 proc. -odwiedzanie sklepów i oglądanie w nich wystaw. Co piąty ankietowanyceni wiadomości od sprzedawców.

Z kolei tylko 16 proc. Polaków sugeruje się w tym zakresiesposobem ubierania się gwiazd telewizji. Programy o modzie są ważnedla 15 proc. badanych, a prasa modowa i internet - dla 14 proc. 12proc. ankietowanych ceni wiadomości zdobywane podczas pokazów mody,a 11 proc. - wiadomości z czasopism różnego rodzaju. Reklamamitelewizyjnymi sugeruje się w tym względzie również 11 proc.Polaków.

Badanie źródeł informacji o modzie zostało przeprowadzone przezinstytut GfK Polonia w listopadzie ubiegłego roku. Ankiety objęłyreprezentatywną grupę 1000 Polaków powyżej 15. roku życia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski