Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)

Okazanie wsparcia innym w momentach, w których najbardziej tego potrzebują to miara prawdziwej przyjaźni - przekonuje Coca-Cola w nowej kampanii realizowanej w Ameryce Łacińskiej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)

Akcja reklamowa Coca-Coli obejmuje spoty publikowane w internecie, media społecznościowe, prasę drukowaną, telewizję oraz outdoor.

Przewodnim elementem kampanii jest graficzny motyw dwóch dłoni, które spotykają się ze sobą w przyjaznym geście zwanym popularnie „żółwikiem”. Ten sam znak pojawia się także na plakatach i opakowaniach napojów oferowanych przez Coca-Colę. Według zapowiedzi będzie także widoczny na innych produktach, takich jak T-shirty czy futerały do smartfonów.

Dodatkowym elementem prowadzonej kampanii są dwa rozbudowane spoty, których bohaterami są nastolatki. Akcja każdego z filmów niesie przesłanie, według którego prawdziwa przyjaźń wyraża się we wsparciu bliskich osób w momentach, które są dla nich znaczące i przełomowe.

- Coca-Cola rzuca światło na momenty, które nazywamy rozstajem dróg - podkreśla P.J. Pereira dyrektor kreatywny w agencji Pereira & O’Deal, która przygotowała kampanię. - Mamy nadzieję, że przedstawiony przez nas scenariusz zainspiruje nastolatki do rozmów na temat istoty przyjaźni i wzajemnego wsparcia.

Głównym muzycznym tematem towarzyszącym kampanii Coca-Coli jest utwór „Clouds” zespołu One Direction. Członkowie grupy będą się także pojawiali w drukowanych i internetowych reklamach Coca-Coli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]