Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”

W niezwykle zróżnicowanym świecie reklamy outdoor udowadnia, że jego siła tkwi w namacalności i bliskości codziennego życia, łącząc tradycyjne formaty z inteligentnymi technologiami. Gdzie OOH i DOOH jest dziś, gdzie będzie jutro? O tym w najnowszym dodatku Wirtualnemedia.pl “OOH/DOOH”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”
mat. Wirtualnemedia.pl

Dodatek do przeczytania tutaj lub na dedykowanej podstronie (LINK).

Na łamach dodatku portalu Wirtualnemedia.pl „OOH/DOOH” przyglądamy się temu, co dziś naprawdę działa w OOH, jak mierzyć efektywność tego rodzaju promocji, jak rynek zmieniają (i czy w ogóle?) technologie na czele ze sztuczną inteligencją. Pokazujemy także przykłady realizacji w outdoorze udanych, kreatywnych i z rozmachem.

Damy odpowiedź na pytanie, czy billboardy mogą nas jeszcze czymś zaskoczyć i jak zaplanować udaną kampanię reklamową z ich wykorzystaniem.

„OOH i DOOH” to także najświeższe dane na temat wartości rynku reklamy zewnętrznej, najpopularniejszych nośników oraz porad ekspertów na co dzień pracujących w branży.

“OOH/DOOH” - co w dodatku? 

Publikacja „OOH/DOOH” to kompleksowe omówienie aktualnych i przyszłych trendów na rynku reklamy zewnętrznej. W numerze:

„Format, który się nie starzeje” – lata mijają, a reklama zewnętrzna ciągle cieszy się dużym zainteresowaniem klientów i ciągle rośnie. W czym tkwi tajemnica sukcesu nośników outdoorowych?

Czy DOOH zastąpi OOH? - Digital wkracza coraz śmielej na rynek nośników reklamy zewnętrznej. Jak DOOH plasuje się dziś względem OOH i jak wyglądają perspektywy na przyszłość?

Krajobraz coraz bardziej cyfrowy – synteza tego, jak dziś wygląda rynek reklamy zewnętrznej. Ile jest warta dziś i czemu więcej niż konkurencyjne kanały dotarcia?

Jak mierzyć efektywność OOH? Budżety płyną do outdooru, ale jak sprawdzić, czy działają? Kompleksowa analiza.

Technologie a OOH. Nie tylko sztuczna inteligencja zmienia oblicze reklam outdoorowych. Jak podchodzić do nowinek i co warte jest adaptacji?

Przegląd najciekawszych realizacji kampanii outdoorowych. Od citylightów po wielkoformatowe plakaty – reklama zewnętrzna niejedno ma imię.

Jak reklama zewnętrzna staje się „zielona”? Przykłady inspirujących rozwiązań

Billboard od A do Żet. Case’y kampanii opartych o nośniki zewnętrzne, od których nie sposób oderwać wzrok.

Dokąd zmierzasz, outdoorze? OOH i DOOH wiele lat miewał problemy z własnym wizerunkiem. Dziś stoi na silnych nogach i czeka na więcej. Dlaczego?

Trzy wyzwania przed reklamą Out of Home. Pandemia uderzyła w OOH. Wyzwań mimo wyjścia z trudnej sytuacji nie brakuje.

Partnerami dodatku „OOH/DOOH” są: AMS SA, Jet Line, IMS S.A, Nextbike, OOHlife Izba Gospodarcza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową