„Rozmiar ma znaczenie” w kampanii Triumph

Pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie” trwa internetowa kampania reklamowa bielizny Triumph. Akcję realizuje agencja Sales & More.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie w internecie kampania reklamowa Triumph zachęca kobiety do skorzystania z porady eksperta, który pomoże w znalezieniu odpowiedniego modelu i rozmiaru biustonosza. W ramach promocji na stronie rozmiarmaznaczenie.triumph.pl można pobrać SMS-owy kod, który upoważnia do 15-procentowej zniżki na zakupy bielizny w salonach Triumph.

grafika

Kampania obejmuje portale horyzontalne, serwisy społecznościowe i strony skierowane do kobiet. Akcję – zaplanowaną do końca listopada – realizuje interaktywna agencja mediowa Sales & More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady