„Ryś wraca do puszczy” w kampanii WWF (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania WWF „Ryś wraca do puszczy”. Akcję przygotowały firmy Rosenbot, Arteplaza i dom mediowy PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania WWF zachęca do wparcia akcji, w ramach której możliwe będzie dalsze zwiększanie w naszym kraju populacji ginących rysi. Przekaz pod hasłem „Ryś wraca do puszczy” prezentuje problem tych zagrożonych zwierząt, podkreślając, że dzięki działaniom WWF udało się już zwiększyć liczebność rysi w Puszczy Piskiej na Mazurach.

Akcja reklamowa od 26 października obejmuje telewizję (TVN, TVP, TV4, stacje niszowe z grupy TVN i kanały z pakietu At Media: AXN, Puls, 13TH Street Universal, Foxlife, AXN Sci-fi, Kino Polska, Ale Kino, Zone Club, National Geographic, BBC Entertaiment - emisja komercyjna, Nat Geo, National Geographic Channel oraz Travel Channel - emisja pro bono), prasę („Newsweek”, „Polityka”) oraz internet. Kreację kampanii – zaplanowanej na 5 tygodni – przygotowały agencje Rosenbot (telewizja) i Arteplaza (prasa), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych