Skype 3.5 - więcej wideo w komunikatorze

Nowa wersja popularnego komunikatora VoIP to jeszcze narzędzie wformie programu beta. Mimo to można zobaczyć, w którym kierunkuzmierzają jego projektanci.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W najnowszej odsłonie widać nacisk kładziony przez programistówna dzielenie się materiałami wideo. Poza wzbogacaniem o przekazywideo aktualnych rozmów, teraz wideo może być wprowadzane także doopisów wskazujących na aktualny nastrój użytkownika. Nagranie topojawia się nieopodal nazwy użytkownika. Amatorzy Skype są też wstanie dodać nagranie wideo do kontaktów z listy swoich znajomych.Ma być ono następnie odtwarzane podczas łączenia się z takoznaczonym na nowo znajomym. Możliwe jest także przechwytywaniefotografii podczas przeprowadzania wideo rozmowy.

Innym z nowych dodatków jest wsparcie programu, wspomina serwisTG Daily, dla aparatów cyfrowych z interfejsem FireWire. Dodatkowezmiany to modyfikacje z poprzednich edycji narzędzia w wersji beta.Ponieważ to aplikacja w testowej formie, wybaczyć trzeba jejewentualne kłopoty w działaniu.

Zainteresowani oprogramowaniem mogą znaleźć aplikację w tym miejscu.

Źródło: TG Daily - pclab.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS