RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Meloradio awansowało na drugie miejsce

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Meloradio i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od sierpnia 2021 roku do stycznia 2022 roku pozycja lidera rynku radiowego w Kielcach należało do RMF FM. Stacja względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 17,4 proc. do 22,7 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Meloradio (spadek z 6,8 proc. do 9 proc.), która awansowała z szóstej lokaty. Podium uzupełnia Radio Kielce (wzrost z 7,4 proc. do 7,6 proc.), które awansowało z czwartej pozycji. Czwarte było Radio ZET, które awansowało z miejsca ósmego (z 5,8 proc. do 7,4 proc.). Taki sam wynik miało RMF MAXXX (spadek z 9 proc.), które rok wcześniej było wiceliderem.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych