Spada sprzedaż luksusowych miesięczników

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wgrudniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w grudniu ur. wyniosła 117 069 egz. ibyła o 9 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał sięw ilości 66 322 egz. (spadek o 18 proc.). Na pozycji trzeciejznalazł się "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedażw porównaniu do grudnia 2007 r. spadła o 13 proc. i wyniosła 60 865egz.

W grudniu ur. najwięcej zyskał "CKM".

W grudniu ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 33 327egz., tracąc 5,7 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007roku.

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu