Średnie udziały TVP3 we wrześniu br. wyniosły 5,35 proc., czylio 0,56 pkt. proc. więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku.Jednak w stosunku do sierpnia br. nastąpił spadek o aż 1,42 proc. -wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Podobnie było wprzypadku TVN24, która we wrześniu zanotowała udziały na poziomie,3,41 proc., rok wcześniej było to 2,69 proc., ale miesiąc wcześniejaż 4,18 proc.
W komercyjnej grupie docelowej udziały TVP3 wzrosły z 3,41 proc.we wrześniu 2006 roku do 3,49 proc. we wrześniu 2007 roku. Wprzypadku TVN24 też nastąpił wzrost udziałów, ale był większy - z2,05 proc. do 2,77 proc. Natomiast w porównaniu miesiąc domiesiąca, oba kanały straciły.
Z kolei wśród odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej TVN24skutecznie ucieka TVP3. We wrześniu 2006 roku udziały TVP3 wyniosływ tej grupie 4,05 proc., a TVN24 - 4,74 proc., zaś we wrześniu br.udziały regionalnej Trójki spadły do 3,93 proc., a stacjiinformacyjnej Grupy TVN wzrosły do 6,26 proc.

We wrześniu br. w porównaniu z sierpniem br. stracił także kanałTV Biznes - jego udziały spadły z 0,04 proc. do 0,03 proc. Równieżminimalnie zmiany, ale na plus, zanotowała natomiast Superstacja,której udziały wzrosły z 0,21 proc. do 0,22 proc.











