Tele5 podwaja nakłady na programming i chce zwiększyć przychody

Telewizja Tele5 podwoi w tym roku swoje inwestycje programowe w stosunku do ub.r. Na antenie mają pojawić się nowe seriale oraz polskie produkcje. Stacja chce też zwiększyć przychody.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Kanał deklaruje, że będzie inwestować między innymi w produkcje własne powstające we współpracy z większymi producentami. Pierwszą z nich jest reality show "Kurczak na ostro", produkowany przez Endemol Polska. Jesienią stacja planuje wprowadzenie dwóch takich programów.

- Chcemy  stać się zauważalną alternatywą dla istniejących już stacji o podobnym profilu - deklaruje dyrektor programowy stacji Piotr Borys. Pod koniec roku Tele5 chce mieć 0,6 proc udziału w rynku  w grupie komercyjnej. - W 2011 roku planujemy 27 procentowy wzrost przychodów gotówkowych - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Skupniewicz, dyrektor finansowy.   Tele5 stara się  o miejsce w pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej („MUX-1"). W MUX-1 dostępne będą trzy programy Telewizji Polskiej (TVP1, TVP2, TVP Info) oraz cztery nowe programy nadawców wyłonionych w konkursie

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny