Telewizja i reklamujące się w niej marki mają licznych ambasadorów na Twitterze

W pierwszych czterech miesiącach 2014 roku około 17 milionów osób wysłało na Twitterze 361 milionów "tweetów" dotyczących programów telewizyjnych, a także 215 mln o 700 markach reklamujących się w telewizji - wynika z badania Nielsen Social.

km
km
Udostępnij artykuł:

Autorzy badania przeanalizowali zależności między dwoma grupami użytkowników Twittera: piszących na stronach popularnego mikrobloga o telewizji oraz tweetujących o markach.

Po pierwsze okazało się, że takich użytkowników jest bardzo dużo. Co miesiąc 64 proc. osób piszących o markach, pisze także o telewizji.

64 proc. badanych udzielających się na Twitterze w obu tematach wysyła 78 proc. wszystkich postów na temat marek.

Ponadto osoby piszące zarówno o telewizji, jak i o markach, wysyłają trzy razy więcej "tweetów" na temat marek w porównaniu z osobami, które piszą tylko o markach.

grafika

Badanie wykazało także, że użytkownicy tweetujący o telewizji oraz o markach mają dwa razy więcej "followerów" niż osoby piszące tylko o markach.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe