Tomasz Jarosz na czele działu design w Focus Advantage

Agencja Focus Advantage wyodrębniła w swoich strukturach dział designerów. Kierownictwo objął w nim Tomasz Jarosz, poprzednio związany z Arteo Design.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Focus Advantage (należąca do Focus Media Group) uzasadnia, że wyodrębnienie działu zajmującego się designem jest odpowiedzią na potrzeby rynku i marketerów, którzy kładą duży nacisk na wizerunek marki w każdym kanale komunikacji. Wynika to również z planów biznesowych agencji, która chce wzmacniać swoje kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, a zwłaszcza w shopper marketingu. Szefem nowego działu w Focus Advantage został Tomasz Jarosz, który przez ostatnie lata był związany z  działem projektowym Arteo Design. Jarosz pracował dla klientów i marek z różnorodnych branż (m.in. Coca-Cola, Nivea, Acer, Asus, Philips, Lavazza, US Pharmacia, Ericsson, Orange, Wyborowa, Heineken, Volvo, Żywiec, Nestle, Unilever, BPH/GE, PKO BP), a jego prace były nagradzane w konkursach POPAI i Displayer oraz pojawiły się na wystawach designu w St. Etienne, Weimarze, Budapeszcie, Cieszynie i Warszawie. - Dział designowy w Focus Advantage będzie zatem wsparciem dla pozostałych firm w Focus Media Group: agencji interaktywnej Comfitura i eventowo-fieldmarketingowej Imagine Nation - zapowiada Jarosz.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK