Tymbark reklamowany wakacyjną kampanią w rytmie rapu

Maspex rozpoczął nową kampanię reklamową marki Tymbark pod hasłem „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”. Opiera się ona na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tymbark w nowej kampanii przypomina, że nikt nie orzeźwia tak jak on. Spot oparty na wrażeniowych ujęciach podbity rapowym klimatem jest przede wszystkim kierowany do młodzieży. Marka chce do niej trafić w naturalny i natywny dla niej sposób.  W spotach mamy apetyczne ujęcia i żywiołowe reakcje na orzeźwienie, które łączą się z rapem opartym na tzw. adlibach. To charakterystyczne powtórzenia i onomatopeiczne wykrzyknienia.

Bohaterami” spotu są same napoje oraz owoce i mięta. Wszystkie pokazane z nowej perspektywy.W ramach kampanii powstał spot oraz seria krótkich formatów digitalowych. Media obejmują działania w telewizji i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Piosenka powstała we współpracy z duetem MIYO. Postprodukcją zajął się Xantus

Za kreację kampanii odpowiada agencja The Brainbox, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"