Unilever w nowej kampanii opowiada, jak jego marki budują lepszy świat

Koncern Unilever rozpoczął w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Południowej Afryce i Indonezji kampanię telewizyjną pod hasłem „So long old world”, w której sugeruje, że świat jaki znamy się kończy, bo właśnie zaczyna się nowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Unilever w nowej kampanii opowiada, jak jego marki budują lepszy świat

W reklamach pokazano kilka scen nawiązujących do określonych brandów koncernu: markę Dove, która dotychczas pomogła 19 mln młodych ludzi budować pewność siebie, Domestos dzięki któremu 5 mln ludzi ma dostęp do toalet, Persil dzięki któremu 10 mln dzieci ma dostęp do edukacji.

Spot kończy stwierdzenie: „ When you choose unilever you help create a bright future”, a zaraz potem na ekranie pojawiają się logotypy i nazwy wszystkich marek Unilevera (także Knorra, Hellmann, Flora).

Keith Weed, szef marketingu firmy, podkreśla, że ludzie coraz bardziej dbają o to, by podejmowane przez nich decyzje miały wpływ na świat, w którym żyją. Kampania Bright Future ma pokazać, że kupując wybrany produkt Unilevera, np. marki Dove konsument nie tylko kupuje mydło, ale też umożliwia np. dzieciom dostęp do edukacji.

Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych