UPC Polska ma mniej abonentów, ale wzrasta liczba sprzedanych usług

W I kwartale br. sieć UPC Polska zanotowała wzrost liczby użytkowników telewizji cyfrowej, telefonii stacjonarnej oraz abonentów usług internetowych. Łączna liczba klientów operatora spadła jednak w ciągu roku o blisko 7 tys. - wynika z raportu opublikowanego przez Liberty Global, właściciela operatora.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Sieć UPC Polska na koniec marca br. obsługiwała 1 430 500 klientów, co oznacza spadek o 6 700 abonentów względem okresu rok wcześniej, czyli o 0,47 proc.

Na dzień 31 marca br. UPC Polska miała 1 213 900 użytkowników usług telewizyjnych. To więcej o 11 800 niż rok wcześniej (wzrost o 0,97 proc.). Abonenci cały czas migrują z oferty analogowej do cyfrowej. Na koniec I kwartału br. sieć obsługiwała już 1 010 500 klientów telewizji cyfrowej (wzrost o 4,18 proc.). Z kolei liczba użytkowników telewizji analogowej spadła o 12,37 proc. do 203,4 tys.

Liczba korzystających z szerokopasmowego internetu UPC na koniec I kwartału br. wyniosła już 1 111 500, co oznacza wzrost w ciągu roku o 4,38 proc. O 25,2 tys., tj. o 4,17 proc. w stosunku do ubiegłego roku poszła do góry liczba klientów telefonii stacjonarnej UPC - na koniec marca br. sieć miała już 630,2 tys. takich abonentów.

Łącznie klienci UPC Polska na dzień 31 marca br. korzystali z 2 955 600 usług (rok wcześniej wskaźnik RGU wynosił 2 871 900).

Z usługi Horizon TV na dzień 31 marca 2017 r. miała ponad 300 tys. abonentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style