Value Media dla kampanii społecznej

Dom mediowy Value Media odpowiada za obsługę kampanii społecznej"Zysk z Dojrzałości" przygotowanej i realizowanej przez AkademięRozwoju Filantropii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu nawiek na rynku pracy, a także promocja korzyści z wprowadzania wfirmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnegowykorzystania potencjału pracowników 50+.

Kampania startuje z końcem sierpnia i potrwa do grudnia.Realizowana będzie w prasie, radiu, telewizji i internecie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK