„Wbijaj do Rosska po swojego dropa” – Rossmann stawia na młodych raperów

W drogeriach Rossmann wylądował właśnie kolejny kosmetyczny drop  produktów do makijażu od Everybody London. Razem z nim wystartowała nowa kampania. Jej twarzami są raperzy Tymek i OG Kamka. Skomponowali oni również piosenkę, która towarzyszy spotom emitowanym w kinach, internecie, a od sierpnia również w telewizji.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Wbijaj do Rosska po swojego dropa” – Rossmann stawia na młodych raperów

„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” - rapuje Tymek w naszym najnowszym spocie. 

Promuje on ideę dropów – limitowanych comiesięcznych ofert produktów znanych marek, dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann.

Nowa kampania Rossmann

– Chcemy, by młodzi konsumenci, podobnie jak wszyscy, mówili: „Rossmann to moja drogeria”. Dlatego wykorzystujemy moc naszej marki i oferujemy najbardziej pożądane przez nich brandy, w krótkich, limitowanych seriach – co miesiąc czeka na nich nowy drop. W ten sposób marki dostępne w Rossmannie mają szeroką dystrybucję i możliwość dotarcia do młodych konsumentów – mówi Bogdan Maksymiec, chief marketing officer w Rossmannie.

Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki Everybody London. 

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja GPD, produkcją zaś zajęła się Papaya Films.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe