'Weź darmową próbkę' w kampanii Lukas Banku

Rozpoczęła się kampania reklamowa kont osobistych w Lukas Banku.Akcja pod hasłem "Weź darmową próbkę" obejmuje radio, prasę,internet i placówki banku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kont osobistych w LukasBanku jest utrzymana w konwencji materiałów promujących kosmetyki.W spocie radiowym naukowiec z Instytutu Jak Płacić Mniej informuje,że w społeczeństwie coraz częściej występuje alergia na banki, alayout graficzny opiera się na haśle "Weź darmową próbkę"podkreślającym promocję, w ramach której przy założeniu e-Konta Prow tym banku jest się zwolnionym przez 6 miesięcy z opłat za jegoprowadzenie. Kampania jest skierowana do osób w wieku 24-65 latmieszkających w średnich i dużych miastach.

Akcja od 14 września jest prowadzona w radiu (RMF FM, Radio ZET,Trójka, RMF Classic, TOK FM, Złote Przeboje, Roxy FM, ESKA, ESKArock, VOX, Antyradio, Planeta, Plus), prasie (Gazeta Wyborcza,Newsweek, Polityka, Forum), internecie (m.in. portale Onet,Nasza-Klasa, o2, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita,Bankier, Money, Parkiet, Przekrój, Wirtualna Polska, plejada.pl,open.fm) oraz placówkach Lukas Banku (witryny, plakaty, hangery,ekrany bankomatów). Kreację kampanii - zaplanowanej do 14października - przygotowały agencje TBWA i Point of View(internet), a zakupem mediów zajęły się domy mediowe InitiativeMedia i PanMedia Western (internet).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK