Większe biuro reklamy o2.pl

Biuro Reklamy o2.pl - kierowane przez Filipa Hołowczyca - powiększyło sie o kolejne osoby.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zespołu agencyjnego dołączyła Agata Domalska, która wcześniej pracowała w grupie wydawniczej Indor, objęła stanowisko Key Account Managera. Na stanowiska Account Executive zostały przyjęte Dominika Andruszkiewicz oraz Monika Kożuchowska,nowa osoba w branży. Marcin Zieliński awansował na stanowisko Account Managera (wcześniej Account Executive). Natomiast w zespole sprzedaży bezpośredniej stanowisko szefa działu sprzedaży bezpośredniej objął Grzegorz Klimas, który poprzednio zarządzał przez kilka lat zespołem sprzedaży w Panoramie Firm.

Kolejne osoby do działu sprzedaży bezpośredniej: Robert Kulczycki - Sales Executive, Joanna Pomianowska - Sales Executive oraz Ewa Bieńko - Account Executive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami