Wojtulewicz i Słodkowski za Kownackiego i Zajlicha na czele kreacji w San Markos

Marcin Wojtulewicz i Przemysław Słodkowski zaczęli pracę jako dyrektorzy kreatywni w agencji reklamowej San Markos. Zastąpili na tym stanowisku Andrzeja Kownackiego i Piotra Zajlicha, którzy odeszli z firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wojtulewicz i Słodkowski za Kownackiego i Zajlicha na czele kreacji w San Markos

Marcin Wojtulewicz przez ostatnie miesiące był freelancerem. W drugiej połowie ub.r. pełnił funkcję communication & strategy directora w 11 bit studios, a wcześniej przez ponad trzy lata pracował w Wunderman Polska, kolejno jako senior copywriter i dyrektor kreatywny. Ponadto był związany z agencjami Young & Rubicam Poland, Red8 Communications Group i Hypermedia/Isobar.

Tworzył prace kreatywne dla takich firm i marek jak Citibank, Ford, Ericsson, Xerox, DAF, Pillip Morris, Pudliszki, Danone, Warka, Nobiles, Masella, Centertel, Castorama, Totalizator Sportowy, US Pharmacia, Pizza Hut, Nokia, Microsoft i Novartis. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach takich jak Kreatura, Złote Orły czy Effie Awards.

Przemysław Słodkowski przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Upside Agency. Wcześniej pracował m.in. w agencjach AdFabrika FCB, Doug Faber Familly i Young & Rubicam Poland. Tworzył projekty dla takich marek jak Bakoma, Deni Cler, „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, Cisowianka, Trójka, W.Kruk, Kraków, Lotto, Noble Bank, Polpharma, PKP, MK Cafe, AXN, Frugo, Orientana, WizzAir, Sport.pl, Dorato, i PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style