„Wytrzymały, smukły i lekki” w kampanii Asusa U36

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa notebooka Asus U36. Akcję pod hasłem „U36: Wytrzymały, smukły i lekki” producent przygotował wspólnie z domem mediowym Mediacom Warszawa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania notebooka Asus U36 podkreśla jego najważniejsze zalety: obudowę o grubości tylko 19 mm, wagę wynoszącą jedynie 1,6 kg i procesor Intel Core i5. Grupą docelową akcji są osoby dużo podróżujące, m.in. biznesmeni, dla których notebook jest ważnym narzędziem pracy.

Akcja od początku marca obejmuje radio (Radio ZET i Radio Eska), prasę, internet (Ceneo, Allegro, PKP.pl, serwisy biznesowe i technologiczne z oferty Bizon media i ARBOtech, Gadu-Gadu, strony m.gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz, m.bankier.pl, m.money.pl i m.pb.pl – reklamy w telefonach Blackberry). Kreację kampanii – zaplanowanej do 5 kwietnia – firma Asus Polska przygotowała we własnym zakresie, natomiast za całość działań w internecie (kreacja, planowanie i zakup mediów) odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych