PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży
Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży
„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych
Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem
Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem
Sprzedaż „Brava Girl” w ciągu 10 lat spadła o 83 proc. Dane pism młodzieżowych
Sprzedaż „Brava Girl” w ciągu 10 lat spadła o 83 proc. Dane pism młodzieżowych
Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Bravo” liderem
Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Bravo” liderem
Fatalny rok dla pism młodzieżowych. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
Fatalny rok dla pism młodzieżowych. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Avanteen” dobrze przyjęty na rynku, w październiku kolejny numer
„Avanteen” dobrze przyjęty na rynku, w październiku kolejny numer
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
„Avanteen” nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory
„Avanteen” nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory
Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
„Bravo” z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych
„Bravo” liderem wśród magazynów młodzieżowych, „Fun Club” stracił najwięcej
Pisma młodzieżowe: odmienione „Dziewczyna” i „Popcorn” radzą sobie słabo