Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Bravo” liderem

W I kwartale 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Bravo” liderem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 72 360 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 39,23 proc.

Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 37,24 proc. do poziomu 43 064 egz.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego średni wynik zmalał o 42,66 proc. do 33 259 egz.

Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 44,22 proc. i wyniosła 28 134 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W marcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 45,90 proc. do 61 382 egz.  Tytuł ten pozostał jednak nadal liderem segmentu.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (43 603 egz.; spadek o 35,53 proc.), a z czwartego na trzecie awansowało „Bravo Girl” (33 502 egz.; - 28,43 proc.).

W tym ujęciu najwięcej stracił „Twist” - tytuł ten zanotował spadek o 47,70 proc.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"