PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych po trzech kwartałach 2016 roku
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych po trzech kwartałach 2016 roku
Interia rezygnuje z witryny Bravo.pl. „To porządkowanie portfolio serwisów grupy”
Interia rezygnuje z witryny Bravo.pl. „To porządkowanie portfolio serwisów grupy”
Rynek sprzedaży pism młodzieżowych. Na czele „Bravo”
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku
„Bravo” liderem pism młodzieżowych, ale cały segment ostro traci czytelników
„Bravo” liderem pism młodzieżowych, ale cały segment ostro traci czytelników
„Bravo” z największym spadkiem, ale nadal zdecydowanym liderem. Ranking pism młodzieżowych
„Bravo” z największym spadkiem, ale nadal zdecydowanym liderem. Ranking pism młodzieżowych
Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół
Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół
Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.
Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.
Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży
Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży
Magazyny młodzieżowe o ponad 40 proc. w dół. „Fun Club” stracił najwięcej
Magazyny młodzieżowe o ponad 40 proc. w dół. „Fun Club” stracił najwięcej
„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych
Magazyny młodzieżowe tracą czytelników. „Twist” najmocniej w dół
Magazyny młodzieżowe tracą czytelników. „Twist” najmocniej w dół
Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem
Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem
Sprzedaż magazynów młodzieżowych dalej spada. „Bravo” najchętniej kupowane
Sprzedaż magazynów młodzieżowych dalej spada. „Bravo” najchętniej kupowane
Magazyny młodzieżowe z dużymi spadkami. „Bravo” najbardziej w dół
Magazyny młodzieżowe z dużymi spadkami. „Bravo” najbardziej w dół
Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Bravo” liderem
Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Bravo” liderem
Spada sprzedaż magazynów młodzieżowych. Najwięcej straciło „Bravo Girl”
Spada sprzedaż magazynów młodzieżowych. Najwięcej straciło „Bravo Girl”
Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”
Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”
Zwolnienia w Wydawnictwie Bauer. Duże cięcia w pismach młodzieżowych
Zwolnienia w Wydawnictwie Bauer. Duże cięcia w pismach młodzieżowych
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo Girl” z największym spadkiem
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo Girl” z największym spadkiem
„Bravo” liderem wśród magazynów dla młodzieży. „Twist” mocno w dół (dane za trzy kwartały)
„Bravo” liderem wśród magazynów dla młodzieży. „Twist” mocno w dół (dane za trzy kwartały)
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży
Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu
Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
Cięcia w Bauerze. Połączono redakcje pism młodzieżowych
Cięcia w Bauerze. Połączono redakcje pism młodzieżowych
Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą
Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)