Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”

Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek nowy magazyn dla młodzieży „Tube News”, będącym wydaniem specjalnym dwutygodnika „Bravo”. To pierwsze pismo w Polsce poświęcone młodym twórcom wideo w sieci.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”

W pierwszym numerze, które ukazało się 14 kwietnia br., znalazły się wywiady i sesje zdjęciowe gwiazd YouTube’a takich jak m.in: Sylwester Wardęga, Rezigiusz, Banshee, Stuu, Blowek, JDabrowsky, PewDiePie, Kaiko czy Red Lipstick Monster.Redakcja umieściła ponadto kilkustronicowy dział poradniczy dla początkujących youtuberów, z którego czytelnik dowie się m.in. jak założyć własny kanał, jakich błędów się wystrzegać oraz rady, triki i fachowe informacje sprzętowe.Pierwsze wydanie magazynu liczy 48 stron i ukazało się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. „Bravo Tube News” kosztuje 3,99 zł.Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, informuje portal Wirtualnemedia.pl, że pierwszy numer pisma będzie obecny w sprzedaży przez dwa miesiące. Decyzję co do cyklu wydawniczego tytułu spółka podejmie na podstawie oceny wyników sprzedaży tego wydania.Wprowadzeniu „Bravo Tube News” na rynek towarzyszą działania promocyjne w internecie - głównie na portalach społecznościowych.O planach stworzenia nowego tytułu w segmencie pism młodzieżowych Bauera informowaliśmy już w marcu br. Wtedy spółka podała, że przeprowadziła zwolnienia w tym segmencie, ale jednocześnie zaproponowała wszystkim zwolnionym dalszą współpracę (więcej na ten temat).

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale JedynkiZ danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” w 2014 roku wyniosła 98 952 egz. W porównaniu do 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 32,29 proc. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?