Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.

W listopadzie 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 36 155 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 51,71 proc.

Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 60,34 proc. do poziomu 18 854 egz.

Na ostatnią lokatę podium (z miejsca czwartego) awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał jednak o 48,48 proc. do 16 225 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 59,03 proc. i wyniosła 14 806 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w listopadzie 2015 roku sprzedały się w liczbie 86 040 egz., o 54,73 proc. mniej, niż w listopadzie 2014 roku.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. prawie wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciło „Bravo” - było to 10,61 proc.

Jedyny wzrost, wynoszący 12,09 proc., odnotował „Fun Club”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu